Administratieve ondersteuning waar je echt iets aan hebt

Administratie is voor veel ondernemers een lastige klus. Het wordt vaak gezien als een verplichte taak, iets dat moet gebeuren maar weinig aandacht krijgt. Vooral starters, eenmanszaken en KMO’s hebben moeite om hun administratie up-to-date te houden.

Maar een goed georganiseerde administratie is niet alleen een wettelijke verplichting – het is een krachtig hulpmiddel om je bedrijf te sturen en te laten groeien.

Bij ABC Boxes helpen we bedrijven in Vlaanderen met advies, administratieve ondersteuning en totale ontzorging op het gebied van administratie, accountancy en fiscaliteit.

Bekijk onze diensten

Hoe ABC Boxes ontstond…

Veel bedrijven starten met passie en hard werken. De focus ligt op klanten en groei, waardoor administratie en boekhouding vaak op de achtergrond raken. Vanuit ons accountancykantoor zagen we maar al te vaak hoe een gebrek aan administratief overzicht bedrijven in de problemen bracht. Ook zagen we hoe slecht uitgevoerde administratieve taken de situatie alleen maar erger maakten.

Met onze boekhoudkundige kennis en ervaring begonnen we ondernemers te adviseren over het belang van een goed georganiseerde administratie. Gaandeweg namen we administratieve taken over van klanten, wat niet alleen hen, maar ook ons werk als boekhouder vergemakkelijkte. Klanten waren opgelucht en wisten zeker dat alles correct werd afgehandeld.

De vraag naar onze ondersteuning groeide. Niet alleen onze eigen klanten, maar ook ondernemers die al samenwerkten met andere boekhouders, deden een beroep op onze diensten. Zo groeide ABC Boxes uit tot een betrouwbare partner voor administratieve outsourcing en ontzorging.

Onze boekhouder viel uit door ziekte. ABC Boxes nam binnen de week de taken over. Zo kon ons bedrijf blijven verder draaien.

Paul, CEO van X

Nu ABC Boxes de facturatie en opvolging verzorgt krijgen klanten hun facturen snel nadat ik hun tuin heb aangelegd. Zo vallen ze niet meer uit de lucht en krijg ik veel minder extra vragen. Daar ben ik blij om want ik ben het liefst bezig met tuinaanleg, niet met papieren.

Pieter, zaakvoerder van Y

Over
Jürgen Verhelst

Over Jürgen Verhelst

Ik ben gebeten door cijfers en hou ervan om alles correct te laten verlopen. Toen ik besefte dat een goed gestructureerde administratie de basis is van een gezond bedrijf, maakte ik er mijn missie van om ondernemers hierin te ondersteunen. In 2006 startte ik als zelfstandig boekhouder en groeide mijn kantoor snel. Ik nam een ander kantoor over, breidde het team uit en implementeerde systemen en structuren om klanten beter te helpen.

Met ABC Boxes wil ik nog meer bedrijven ondersteunen – klein én groot. Want iedere ondernemer verdient een partner die meedenkt, helpt en werkt. Administratie mag geen struikelblok zijn, maar een motor voor groei. Wil je graag kennismaken en ontdekken hoe we jouw bedrijf kunnen ondersteunen?

Wil je graag kennismaken en ontdekken hoe we jouw bedrijf kunnen ondersteunen? Laten we afspreken voor een kop koffie!

Boek nu je adviesgesprek
By clicking “Accept”, you agree to the storing of cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. View our Privacy Policy for more information.